نحوه ثبت نارضایتی:
کمیته نظارت و بازرسی داخلی شرکت در راستای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات و کاهش تخلفات نهایت تلاش و سعی خود را انجام خواهد داد.
در صورت ثبت شکایت و نارضایتی ناظر محترم ظرف مدت ۷۳ ساعت کاری، موضوع را بررسی و روند درخواست را به شما اطلاع رسانی خواهد نمود.
لطفا فیلد های ضروری را بصورت کامل تکمیل نمائید.
بعد از ثبت نارضایتی کد رهگیری حل اختلاف درونی را دریافت خواهید کرد.
موارد اعلام شده توسط شما در رابطه با نارضایتی بصورت دقیق بررسی خواهد شد.
اطلاعات ارتباطی را صحیح وارد نمایید تا در صورت نیاز جهت تماس از آنها استفاده شود.
در صورتی نیاز به ارسال مدارک و مستندات لطفا از طریق فیلد ارسال فایل اقدام نمائید.