• ورود / ثبت نام
  • 02122653921

 

باشگاه مشتریان چیست؟
همانطور که بوسیله تبلیغات می توان مشتری ها را با مجموعه خود آشنا کنیم، بوسیله سیستم باشگاه مشتریان می توان آنها را به مشتری های دائمی و وفادار تبدیل نمود. بدین صورت که یک عدد کارت یا اکانت به مشتری داده می شود که بعد از هر خرید مبلغ آن در ابزار پرداخت سیستم باشگاه وارد می شود. آنگاه ابزار پرداخت درصد تخفیف مشتری و مبلغ قابل پرداخت را محاسبه و اعلام می کند. با این روش سوابق خرید مشتری در سیستم جمع آوری شده و با رسیدن به خرید های بیشتر می تواند درصد تخفیف خود را افزایش دهد.

باشگاه مشتریان آرتان:
باشگاه مشتریان آرتان با بهره گیری از تحقیقات حرفه ای به مدت حدود 18 ماه شکل گرفته است. 
این پروژه عظیم بر اساس یک معادله برد _ برد طراحی شده است که هر دو طرف معامله (دارنده و پذیرنده) از آن منتفع می گردند. 

انواع زیرساخت های موجود آرتان:
باشگاه مشتریان بانکی:
در این روش سوئیچ باشگاه مشتریان آرتان توسط یکی از PSP های کشور، متصل به شبکه شتاب و شاپرک می گردد و مشتریان باشگاه، می توانند با ثبت کارت های بانکی خود در سیستم باشگاه مشتریان آرتان، از خدمات باشگاه استفاده نمایند.

باشگاه مشتریان لوکال: در این روش آرتان بصورت کاملا اختصاصی و خارج از سیستم بانکی، روی سرورهای اختصاصی خود، باشگاه مشتریان آرتان را راه اندازی می نماید. و متقاضیان استفاده از خدمات باشگاه، با تهیه کارت های مگنت دار یا NFC  آرتان می توانند از کلیه خدمات باشگاه مشتریان بهره مند گردند. قابل ذکر می باشد که این روش یک روش جهانی و اثبات شده می باشد و مزایای بی شماری دارد.

باشگاه مشتریان مجازی: در این روش آرتان با استفاده از سیستم Core و Loyalty switch خود اقدام به ایجاد کیف پول و QR های اختصاصی نموده که تمامی پرداخت ها با استفاده از این ابزارها انجام
می گیرد.
در این روش دیگر نیازی به دستگاه کارت خوان یا کارت مگنت دار نمی باشد و تنها با استفاده از کیف پول های مجازی تعریف شده روی گوشی های موبایل یا سایت شرکت می توان پرداخت و دریافت ها انجام گیرد.

سود پذیرندگان از مشتری باشگاهی و تبلیغات
پذیرندگان می توانند با ارائه تخفیف به اعضاء باشگاه مشتریان آرتان از تبلیغات ویژه شرکت در فضای فیزیکی و مجازی( به صورت استاندارد و اصولی) جهت افزایش مشتری، افزایش قدرت فروش و خروج از رکود مالی استفاده کنند. درصد تخفیف و خدمات پذیرنده به اطلاع اعضاء باشگاه رسید و موجب افزایش تعداد مشتری و در نتیجه سودآوری برای آن مجموعه می گردد.
همچنین آرتان در سایت و اپلیکیشن اختصاصی شرکت صفحه ای برای پذیرندگان اختصاص می دهد که می توانند از بازدید بسیار بالای این ابزار نیز بهره مند گردند.

سود دارندگان "عموم مردم"
در واقع این طرح برای افزایش قدرت خرید مردم طراحی شده است که می تواند 5 تا 50 درصد در خرید های روزانه عموم مردم برای خریدار سود داشته باشد.  خریدار با خرید از مراکز فروشگاهی باشگاه مشتریان آرتان به محض ایجاد تراکنش، می توانند از تخفیفات آنی و همچنین امتیازات خرید بهره مند گردند.
دارندگان باشگاه مشتریان آرتان، کاملا شیک و بدون نیاز به هماهنگی با مراکز تخفیف و تنها با مراجعه به این مراکز می توانند در هنگام تسویه حساب از تخفیف های مرکز استفاده نمایند.

امتیاز آرتان
دارندگان و پذیرندگان علاوه بر استفاده از سود حاصل از خرید و فروش، بر اساس میزان تراکنش های صورت گرفته در طول ماه از امتیاز آرتان نیز برخوردار می گردند که با تجمیع امتیازات فوق می توانند از خدمات رایگان آرتان نیز بهره مند گردند.

پس عملا، باخت در باشگاه مشتریان آرتان معنایی ندارد.


مزایای باشگاه مشتریان آرتان برای پذیرنده

-    نصب ابزار پرداخت آرتان
-    انجام تبلیغات فروشگاه/ مرکز در تمام فضاهای مجازی و اپلیکیشن و سایت اختصاصی شرکت
-    اختصاص صفحه اختصاصی برای پذیرنده  در سایت و اپلیکیشن جهت درج توضیحات لازم
-    برگزاری فستیوال و جشنواره های فروش در طول سال
-    انجام بازاریابی برای فروشگاه در راستای ارائه مشتری در مدت قرارداد
-    ارائه خدمات رفاهی رایگان برای پذیرندگان با توجه به حجم فروش
-    تهاتر ظرفیت های درون سازمانی با دیگر سازمان ها
-    تهاتر تبلیغاتی بین مراکز و سازمان ها
-    انجام برنامه های وفاداری برای وفادارسازی مشتریان
-    اعزام مشتری به فروشگاه جهت خرید تخفیف دار


 

 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه توزیع آرتان می‌باشد.

لطفا چند لحظه صبر کنید

پیام

پیام

پیام

پیام

Top